Друк
joomla шаблоны
Качественное создание сайтов в Санкт-Петербурге.
dle-joomla.ru

Сьогодні формування безпекових компетентностей є ключовим завданням навчання цивільного захисту в закладах вищої освіти. В умовах нових викликів суспільству особлива увага приділяється впровадженню елементів неформальної освіти в освітній процес. Це допомагає студентам не лише засвоювати теоретичні знання, а й розвивати практичні навички дієвого реагування в надзвичайних ситуаціях. Наприклад, здобувачі ОПП «Освітні, педагогічні науки» Микола Матвіїв, Ярослав Васюк, Олесь Пастух та Андрій Когут у рамках вивчення ОК «Цивільний захист» пройшли навчання на платформі «Дія. Освіта: нові навички – нові професії». Обраний курс у формі освітнього серіалу «Як діяти в надзвичайних ситуаціях» загальним обсягом 0,1 кредиту. Потім на заняттях здобувачі поділилися здобутою інформацією з одногрупниками. Цим здобувачам були виставлені відмінні оцінки за виконання ТСР, оскільки навчання відбулося за рахунок частини самостійної роботи.

c63bd4e7 a7bb 47c9 9ba2 d559c8924d68

Однією з ефективних освітніх практик стало залучення студентів до активного викладання матеріалу своїм колегам. Такий підхід сприяє глибшому розумінню змісту освітньої компоненти «Цивільний захист», формує відповідальність за власне навчання та за навчання інших, розвиває комунікативні й лідерські навички. Освітній процес стає більш динамічним і орієнтованим на реальні потреби сучасного суспільства. Таку практику було апробовано завдяки запрошенню нашого здобувача-ветерана війни Василя Лозового для проведення заняття у ліцеї № 51 імені Івана Франка, що в місті Львові. Завдяки власній підготовці, здійсненій під керівництвом та за консультування Дмитра Фреюка, викладача відповідної ОК на цій освітній програмі, заняття було проведене на належному рівні, водночас зреалізовано цікавий індивідуальний навчальний проєкт з викладання безпекової компоненти. Діти сприйняли пояснення та, сподіваємось, поводитимуться безпечно. Варто додати, що ця тема співзвучна також з курсовою та кваліфікаційною роботою, обраною Василем Лозовим для дослідження.

Використання інтерактивних методів, тренінгів, імітаційних вправ і навчальних проєктів допомагає здобувачам освітньої програми «Освітні, педагогічні науки» відчути себе як активними учасниками освітнього середовища, так і готовими до реальних викликів у сфері безпеки.

Дія. Освіта нові навички нові професії

Допис підготувала Олеся СМОЛІНСЬКА, професор, гарант ОП «Освітні, педагогічні науки»

Современный женский журнал.
Платные премиум shablony-dle.ru/
dle-joomla.ru