Неформальне навчання – процес здобуття освіти, що не регламентований місцем, терміном і формою навчання та не передбачає отримання документів про освіту державного зразка. Результати навчання, здобуті шляхом неформальної освіти, визнаються в системі формальної освіти. Неформальна освіта – це нові додаткові можливості отримати нові знання та навички для саморозвитку, самореалізації; мотивацію та натхнення.
Студенти 2 курсу спеціальності 242 «Туризм і рекреація» Ірина Щербан, Соломія Вівчар, Еріка Мазуренко 11 квітня 2025 року успішно завершили освітній онлайн-курс «Як туристичні ініціативи змінюють громаду». Курс реалізовано за підтримки Програми EGAP, що виконується Фондом Східна Європа та фінансується Швейцарією, у співпраці з Міністерством цифрової трансформації України та Державним агентством розвитку туризму України для платформи «Дія.Освіта». Під час навчання студенти дізналися про те, як перетворити громаду на магніт для туристів, звідки залучати інвестиції для його розвитку, як розвивати тревел-бренд території, чому кухня регіонів важлива так само, як і їх архітектура, як налагодити співпрацю між комунальними підприємствами для туристичних ініціатив, що робити, коли фінансові можливості проєктів обмежені.
Студенти 3 курсу спеціальності 242 «Туризм» Анастасія Василик, Юлія Катарина, Михайло Плечь, Марія Фойдюк та студенти 2 курсу СП спеціальності «Туризм і рекреація» Юрій Сподарик, Максим Михалець з 4 квітня по 12 квітня 2025 року успішно завершили освітній онлайн-курс «Безбар’єрність у галузі гостинності». Курс створено з ініціативи Мінцифри та управління туризму і курортів Львівської облдержадміністрації для платформи «Дія.Освіта».
Під час навчання здобувачі набули знання щодо актуальності та значення розвитку інклюзивної гостинності. Актуальність доступного туризму у світі пов’язана із поширенням тенденції старіння населення, а в Україні вона підсилюється збільшенням кількості осіб з потребами у доступності та безпеці в архітектурі, транспорті та фізичному середовищі, що стало наслідком військової агресії з боку росії. Неформальне навчання допомогло здобувачам вищої освіти дізнатись, як зробити туристичні локації доступними для людей з особливими потребами, про варіанти інклюзивного дозвілля, архітектурну доступність у готелях та інших закладах, правильну комунікацію та взаємодію з людьми, що мають певні порушення, як проводити екскурсії для туристів із посттравматичним стресовим розладом, а також довідалися про те, що адаптація туристичних обʼєктів під інклюзивні стандарти додає бізнесу репутаційних та матеріальних зисків.
Сетрифікати можна переглянути тут
Допис підготувала Тетяна КАЛАЙТАН, доцент кафедри туристичного бізнесу та гостинності