Друк
joomla шаблоны
Качественное создание сайтов в Санкт-Петербурге.
dle-joomla.ru

Протягом жовтня 2025 року науково-педагогічні працівники кафедри економіки та бізнесу в АПК імені Івана Поповича взяли участь у Міжнародній осінній школі «Відповідальне глобальне лідерство та соціальна стійкість: старі виклики і нові можливості для соціальних інновацій». 

Фотографія 1

Основні напрями Осінньої школи передбачали дослідження питань становлення глобального лідерства в освіті, вивчення можливостей розвитку соціальних інновацій та соціальної відповідальності університетів. Учасники приймали участь у Міжнародній науково-практичній конференції, круглому столі та тематичних навчальних сесіях

Головний науковий співробітник відділу взаємодії університетів та суспільства Інституту вищої освіти НАПН України Олена Оржель розповіла про формування дорожньої карти підвищення інклюзивності вищої освіти України під час війни та повоєнного відновлення. У своєму виступі Олена Оржель відзначила, що ЗВО варто цінувати різний досвід та розмаїття здобувачів вищої освіти, сприймати відмінності у соціальному, економічному, культурному походженні здобувачів вищої освіти як перевагу і внесок у формування та розвиток соціальної інклюзії. 

Фотографія 2

Професор Українського державного університету імені Михайла Драгоманова Марія Нестерова звернула увагу на гендерний вимір соціальної інклюзії та можливості соціальних інновацій. На думку доповідачки, соціальні інновації спрямовані на створення нових соціальних структур та підвищення соціальних цінностей, таких як соціальна інтеграція, якість життя тощо. 

Фотографія 3

Професор Державного педагогічного університету імені Йона Крянге (Республіка Молдова) Олександру Бібік детально розповів про лідерство та соціальне партнерство при розвитку цифрових здібностей здобувачів освіти. Трансформаційне лідерство сприяє соціальній згуртованості у розвитку цифрових навичок дорослих.Інклюзивне лідерство ефективно зменшує цифровий розрив. Це вимагає додаткових здіностей педагога та формування екосистеми розвитку знань Освітяни адаптують цифрове навчання до унікальних потреб різних верств населення, використовуючи культурну компетентність. Технологічний прогрес випереджає оновлення навчальних програм, що створює труднощі як для студентів так і для викладачів.

Професор факультету педагогічних наук Університету Генуї Діана Спулбер звернула увагу на роль проєктів ЄС в розвитку лідерства в освіті. На думку професора італійського університету, освіта виховує лідерів у всіх галузях, лідери в цій галузі є найважливішими людьми, відповідальними за розвиток суспільства.

Президентка Української асоціації європейських студій Оксана Головко-Гавришева наголосила на важливості впровадження соціальних інновацій а фокусі європейських досліджень.

Учасники Осінньої школи детально досліджували основні тенденції цифрових трансформацій в умовах інклюзивного розвитку, вплив корпоративної соціальної відповідальності бізнесу на розвиток людського капіталу та виконували практичні завдання.

Участь у Міжнародній осінній щколі науково-педагогічних працівників кафедри економіки та бізнесу в АПК імені Івана Поповича підтверджується сертифікатами обсягом 120 год. (4,0 кредиту ECTS)

Screenshot 58

Screenshot 57

Screenshot 56

Допис підготувала Оксана САЛАМІН, доцентка

Современный женский журнал.
Платные премиум shablony-dle.ru/
dle-joomla.ru