Визначення освітньої програми (ОП) та програмних результатів навчання (ПРН) з урахуванням потреб заінтересованих сторін є ключовою умовою забезпечення якості вищої освіти. Такий підхід дозволяє узгодити академічні цілі з реальними вимогами ринку праці, професійної спільноти та суспільства. Роботодавці, випускники, студенти, науковці — як стейкхолдери — сприяють формуванню актуальних компетентностей, підвищують практичну релевантність змісту навчання та забезпечують відповідність очікуванням галузі.
Залучення заінтересованих сторін до розробки ОП і ПРН формує довіру до програми, відкриває можливості для стажувань, партнерств, інновацій. Це також відповідає вимогам Закону України «Про вищу освіту» та стандартам НАЗЯВО, які передбачають участь стейкхолдерів у формуванні та перегляді освітніх програм. У результаті освітній процес стає гнучким, прозорим і орієнтованим на досягнення реальних результатів, що сприяє професійному становленню здобувачів вищої освіти. Зі сторони академіної спільноти проводяться цільові зустрічі, зокрема за участю гаранта ОП Коальського Ю.В., проректора з науково-педагогічної роботи Двилюка І.В., декана ф-ту Бойка А., а також НПП, що забезпечують реалізацію ОК програми.