Лекція «Рефлекси. Сенсорна інтеграція. Основи Бломберг терапії. Вправи при роботі з дітьми з ООП»
9 грудня у Львівському національному університеті ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Ґжицського відбулася лекція на тему «Рефлекси. Сенсорна інтеграція. Основи Бломберг терапії. Вправи при роботі з дітьми з ООП», організована кафедрою реабілітації та здоров'я людини. Спікеркою виступила Юлія Зіник, керівниця й засновниця центру «НейроКрок», психологиня, сімейна консультантка, спеціалістка з сенсорної інтеграції, Бломберг-терапії та нейрокорекції.
Захід привернув значну увагу студентів 2–4 курсів, магістрантів та науково-педагогічних працівників кафедри, що свідчить про високу зацікавленість темою серед майбутніх фахівців у галузі терапії та реабілітації.

На початку лекції Юлія Зіник детально ознайомила слухачів із розладами аутистичного спектра та їхнім впливом на розвиток дитини. Розлади аутистичного спектра впливають не лише на соціальну взаємодію й комунікацію, а й суттєво позначаються на способі обробки мозком сенсорної інформації.

Лекторка підкреслила, що сенсорна інтеграція та сформованість базових рефлексів є фундаментом, на якому будуються моторика, емоційна регуляція, поведінка та навички навчання. Вчасна діагностика, виявлення сенсорної дезінтеграції та незрілих рефлексів мають вирішальне значення для своєчасного втручання. Ранні корекційні заходи дозволяють суттєво покращити адаптацію дитини, зменшити поведінкові труднощі та розширити її можливості у навчальному й соціальному середовищі.


Захід став надзвичайно цінним для студентів спеціальності І7 «Терапія та реабілітація», які у майбутньому працюватимуть із дітьми з особливими освітніми потребами. Отримані знання допоможуть їм глибше розуміти поведінкові реакції та сенсорні труднощі дітей, професійно оцінювати індивідуальні сенсорні потреби та визначати відповідні корекційні завдання. Студенти ознайомилися зі сучасними нейрокорекційними методиками. Лекція значно сприяла розширенню професійних компетентностей студентів та поглибила їхнє розуміння того, як на науковій основі та з урахуванням знань про сенсорні системи й рефлекси будувати ефективну роботу з дітьми з особливими освітніми потребами.
Допис підготувала Іванна БЛАЙДА, старший викладач кафедри реабілітації та здоров'я людини
- Деталі
-
Опубліковано: 10 грудня 2025
-
Перегляди: 11







