Дуальна освіта: реалії та перспективи
- Деталі
-
Опубліковано: 17 листопада 2021
-
Перегляди: 817
15 листопада Ігор Богданович Смолинець, доцент кафедри менеджменту (за сумісництвом координатор дуальної освіти від факультету економіки та менеджменту) провів із студентами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» семінар «Дуальна освіта: реалії та перспективи».
Ігор Богданович розкрив реальний стан та основні перспективи дуальної освіти. Розповів, що дуальна форма здобуття освіти передбачає поєднання здобувачами теоретичної підготовки в закладах освіти з практичною. Це необхідно для набуття відповідної профкваліфікації.
У процесі впровадження дуальної освіти навчальний заклад і стейхолдери з виробництва стають партнерами, бо останній може брати участь у розробці робочих та індивідуальних навчальних планів і оцінювати результати кожного здобувача.
На сьогодні ми маємо бажаючих стейхолдерів, які готові працювати зі студентом: закріплювати отриманні теоретичні зання та опановувати практичні навички. Це є надзвичайно велика перевага для студента.
Зацікавленість стейхолдера від виробництва полягає в бажанні отримати молодого висококваліфікованого працівника, максимально мотивованого до роботи одразу після закінчення навчання.
Основною перевагою такого навчання, є можливість здобувати саме ті додаткові знання, які потрібні безпосередньо для роботи. Дуальна освіти створює ідеальні умови для старту кар’єри та розвитку таланту.
Ігор Смолинець, доцент