- Деталі
-
Опубліковано: 20 жовтня 2025
-
Перегляди: 120
У межах освітнього процесу студентів спеціальності «Менеджмент» відбулася гостьова лекція на тему: «Шлях клієнта до онлайн-покупки», яку провів Юрій Пирч — засновник і директор компанії «K2 – реклама для інтернет-магазинів».
Компанія K2 — це команда з 16 професіоналів, які допомагають онлайн-магазинам збільшувати продажі завдяки ефективним стратегіям товарної реклами у Google, Facebook та Instagram. За час діяльності фахівці K2 налаштували рекламу для понад 650 магазинів, ведуть 56 активних проектів, мають статус Google Partner та відзначені нагородами Ecommerce Awards 2020 і 2021.

Під час зустрічі пан Юрій поділився власним досвідом і розповів студентам про етапи формування онлайн-шляху клієнта — від першого контакту до покупки. Особливу увагу він приділив важливості аналітики, коректного налаштування рекламних кампаній, взаємодії із клієнтом у цифровому середовищі та сучасним трендам digital marketing.
Детальніше: Гостьова лекція «Шлях клієнта до онлайн-покупки» від Юрія Пирча для студентів спеціальності...
