ХАКАТОН: ПРОЄКТНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ТА ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ
- Деталі
-
Опубліковано: 20 жовтня 2025
-
Перегляди: 23
17 жовтня 2025 року на засідання студентського наукового гуртка здобувачі першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти спеціальності D3 «Менеджмент» під керівництвом доцента кафедри менеджменту і бізнес-адміністрування Миніва Р.М. завершили хакатон «Проєктне забезпечення інвестиційної та фінансової діяльності аграрних підприємств».
На основі наукової розвідки з проблем проєктної, інвестиційної та фінансової діяльності аграрних підприємств, зокрема Львівської області, дозволило здобувачам вищої освіти вийти за рамки навчальної програми та втілити свої власні ідеї на основі самостійного, критичного та проблемного мислення в умовах колективної роботи
Важливою роллю хакатонів в освітньому процесі є практичне застосування знань та навичок, отриманих здобувачам вищої освіти у навчанні. Вони надають можливість перейти від абстрактної теорії до конкретних проектів і реальних проблем. Здобувачі можуть застосувати свої знання у різних галузях: програмування, дизайн, інженерія, бізнес, освіта та інші. Хакатони сприяють розвитку важливих навичок: вирішення проблем, інноваційне мислення, уміння працювати під тиском та керувати часом. Вони допомагають здобувачам усвідомити свої сильні сторони, знайти своє покликання та підготуватися до майбутньої кар’єри.
Хакатон є ефективними у розвитку креативності та здатності мислити нетрадиційно. Здобувачі вищої освіти змушені знаходити нові ідеї та рішення, іноді виходячи за межі звичних рамок. Такий підхід стимулює інноваційне мислення й допомагає створювати нові підходи до вирішення проблем.
Освітні хакатони відіграють важливу роль у сучасному освітньому процесі, надаючи здобувачам вищої освіти унікальні можливості для розвитку та застосування своїх знань і навичок, а головне, формують у них так звані «навички майбутнього». Замість традиційного підходу до навчання, хакатони пропонують здобувачам активну участь у практичних проєктах, вирішенні реальних завдань та розробці інноваційних ідей.
Допис підготував доцент кафедри менеджменту і бізнес-адміністрування Роман Минів