EN   UA

емблема маркетинг

 

 КАФЕДРА МАРКЕТИНГУ

 Завідувач кафедри, кандидат економічних наук, доцент Поперечний Степан Іванович

 

зображення viber 2025 05 12 17 10 17 842

12 травня 2025 року на кафедру маркетингу завітали стейкхолдери ТзОВ «Клевер Сторс», що представляють торгову марку Сімі. Ця зустріч стала важливим містком між бізнесом та освітою, відкривши для студентів і викладачів нові горизонти практичного розуміння брендингу, управління змінами та адаптації до умов повномасштабної війни.

Під час візиту представники компанії поділилися досвідом ребрендингу ТМ Сімі, розповіли про зміну позиціонування бренду, роботу з новими каналами комунікації та оновлення візуального стилю. Особливу увагу було приділено викликам, з якими зіткнулося підприємство під час війни: порушення логістичних ланцюгів, зростання цін на сировину, та зміна поведінки споживачів.

Детальніше...

Результатом спільної науково-дослідної роботи викладача та студента кафедри маркетингу стало дослідження на тему «Екологічний маркетинг – сучасний тренд і конкурентна перевага агропідприємств», яке виконав студент третього курсу скороченої форми навчання Павло Брода під керівництвом доцента кафедри, кандидата економічних наук Романа Грабовського, та участь наукової роботи у Міжнародному конкурсі студентських наукових робіт з маркетингу. Студент отримав диплом третього ступеня, а робота керівника була оцінена подякою за підготовку учасника, який отримав третє місце у Міжнародному конкурсі студентських наукових робіт з маркетингу.

Грабовський

Детальніше...