EN   UA

мба

 

 

КАФЕДРА МЕНЕДЖМЕНТУ І БІЗНЕС-АДМІНІСТРУВАННЯ

Завідувач кафедри, кандидат економічних наук, доцент Батюк Богдан Богданович

 Контакти:
вул. Тершаківців 11
телефон 239-26-19,
е-mail: mened@lvet.edu.ua

Знімок екрана 2025 05 06 092743 1

5 травня для студентів спеціальності D3 «Менеджмент» освітніх програм «Менеджмент організацій та адміністрування» і «Менеджмент ІТ-сфери» другого (магістерського) рівня вищої освіти відбулася гостьова лекція на тему: «Franchise and Consulting in Business».

Спікером виступив Russ McKenzie, Contracts and Compliance Manager в компанії ERA Groupe (Велика Британія). Під час зустрічі було обговорено ключові аспекти розвитку франчайзингу та консалтингових послуг у сучасному бізнес-середовищі, практичні кейси з міжнародного досвіду, а також особливості контрактної роботи та дотримання стандартів відповідності у сфері бізнес-консалтингу.

Детальніше: Гостьова лекція на тему «Franchise and Consulting in Business» для магістрів спеціальності D3...

4 травня 2025 року у Південному кампусі Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Ґжицького відбувся загальноуніверситетський День відкритих дверей. Майбутні абітурієнти мали можливість особисто завітати до Університету та отримати інформацію про можливості навчання в ньому, ознайомитися з діяльністю навчального закладу, спеціальностями та умовами вступу.

Фото 1 15

Фото 2 14

Детальніше: ДЕНЬ ЗНАЙОМСТВА

30 квітня 2025 року відбулася засідання конкурсної комісії з аналізу та оцінки студентських наукових робіт здобувачів вищої освіти зі спеціальності 073 «Менеджмент».

Фото 1 29

В обговорені робіт взяв участь голова конкурсної комісії – декан факультету менеджменту, бізнесу та публічного адміністрування, доцент Олег Гримак, який розпочав захід з вітального слова та зазначив, що студентська наукова робота є важливою складовою освітнього процесу та формування майбутнього фахівця.

Детальніше: Підсумки конкурсу студентських наукових робіт за спеціальністю 073 «Менеджмент»

Напередодні Дня відкритих дверей у нашому Університеті доцент кафедри менеджменту і бізнес-адміністрування Соломія Воскобійник провела профорієнтаційну роботу для учнів шкіл Львівщини.

ФОТО 1 14

Детальніше: ПРОФОРІЄНТАЦІЙНА РОБОТА

28 квітня 2025 року студенти першого курсу факультету менеджменту, бізнесу та публічного адміністрування спеціальності 073 «Менеджмент» відвідали Музей Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Ґжицького, який знаходиться у головному корпусі Південного кампуса.

Фото 1 36

Детальніше: ЕКСКУРСІЯ МУЗЕЄМ ІСТОРІЇ УНІВЕРСИТЕТУ

24 квітня 2025 року відбувся захоплюючий вебінар від Clarivate на тему «Ефективніші дослідження за допомогою штучного інтелекту: як Web of Science підтримує інновації».

Фото 1

Під час заходу учасники мали змогу дізналися, як штучний інтелект змінює підходи до академічних досліджень, викладання та навчання, а також як безпечно і відповідально використовувати нові цифрові інструменти. Окрему увагу приділили оновленому Web of Science Research Assistant, який допомагає швидше й точніше працювати з науковою інформацією.

Детальніше: Нові можливості для дослідників від Сlarivate

 24.04.25 1

Доброю традицією у Львівському національному університеті ветеринарної медицини та біотехнологій ім. С. З. Ґжицького є проведення Молодіжного етнофестивалю автентичної української культури «Гаївки-фест». Цьогоріч його відзначали 24 квітня 2025 року.

Гаївки – це улюблені забави наших дітей та молоді у час Великодніх свят. Варто зазначити про зацікавленість студентства у відродженні наших традицій. У фестивалі брали участь не лише студенти, а й гості нашого свята, зокрема, колективи коледжів Львівського національного університету природокористування та Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій ім. С. З. Ґжицького.

Детальніше: Плекаймо та шануймо традиції нашого народу!

8 квітня 2025 року доцент кафедри менеджменту і бізнес-адміністрування Світлана Коробка долучилася до інформаційної сесії, організованої EIT Community RIS Hub Ukraine спільно з EIT Digital.

Фото 1

Захід було присвячено програмі ЕІТ Digital, яка орієнтована на науковців, засновників та співробітників стартапів у галузі цифрових технологій, діджиталізації виробництв або розвитку цифрових наукоємних продуктів, які зацікавлені у розробці та виведенні своїх цифрових рішень на європейський ринок, залученні інвестицій та фінансування у розвиток власних інноваційних проектів у Європі та світі.

Учасники сесії ознайомилися з програмами підтримки стартапів, механізмами фінансування інноваційних проєктів, а також шляхами інтеграції у європейське цифрове середовище. Особливу увагу було приділено програмі EIT Digital, яка спрямована на науковців, засновників і співробітників стартапів у галузі цифрових технологій, діджиталізації виробництва та розвитку цифрових продуктів.

Серед спікерів заходу – експерти у сфері цифрових інновацій: Крістіан Гал, Андреа Лорензін та Міко Бітел.

Детальніше: Участь в інформаційній сесії організованої EIT COMMUNITY RIS HUB UKRAINE Спільно З EIT DIGITAL

Одним із важливих напрямів роботи студентського наукового гуртка є участь у студентських конференціях, де відбувається обмін досвідом між студентами, що сприяє поліпшенню їх як теоретичної, так і практичної підготовки.

Здобувачі вищої освіти другого (магістерського) рівня ОПП «Менеджмент організацій і адміністрування» Роман Базарник та Роман Мука, які займаються у науковому гуртку кафедри менеджменту і бізнес-адміністрування під керівництвом доцента Романа Миніва на початку січня взяли участь у Міжнародній науково-практичній інтернет-конференції «Майбутнє – аудит», яка була присвячена памʼяті професора Володимира Нусінова та проходила у Криворізькому національному університеті. За результатами конференції було опубліковано відповідні матеріали:

Базарник Р. І., Минів Р. М. Фінансовий менеджмент аграрних підприємств в період фінансової кризи. Майбутнє – аудит : Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції присвяченої памʼяті д. е. н., професора Нусінова В. Я. (м. Кривий Ріг, 15 січня 2025 р.) / редкол.: М. І. Ступнік, В. С. Адамовська, М. Л. Крапивко, Є. В. Міщук. Кривий Ріг : Видавець Р. А. Козлов, 2025. С. 59–62.

Мука Р. С., Минів Р. М. Особливості фінансового менеджменту у секторі державного управління в умовах воєнного стану. Майбутнє – аудит : Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції присвяченої памʼяті д. е. н., професора Нусінова В. Я. (м. Кривий Ріг, 15 січня 2025 р.) / редкол.: М. І. Ступнік, В. С. Адамовська, М. Л. Крапивко, Є. В. Міщук. Кривий Ріг : Видавець Р. А. Козлов, 2025. С. 106–109.

6–7 березня 2025 року здобувачі вищої освіти другого (магістерського) рівня ОПП «Менеджмент організацій і адміністрування» Ярема Борщ та Юрій Залевський взяли участь у IX Міжнародної науково-практичної конференції «Управління розвитком соціально-економічних систем» (присвячена пам’яті професора Григорія Мазнєва) у Державному біотехнологічному університеті (м. Харків) та виголосили свої доповіді:

Фото 1 5

Детальніше: Здобувачі вищої освіти взяли участь у Міжнародних наукових конференціях

 IMG 1179

З метою організації якісної освітньої діяльності за спеціальністю D3 Менеджмент освітньої програми «Менеджмент» на 2025–2026 навчальний рік 17 березня 2025 року на кафедрі менеджменту відбулася зустріч гаранта освітньої програми Богдана Батюка, голови методичної комісії спеціальності Мирослави Вовк та провідних НПП кафедри зі здобувачами вищої освіти щодо ознайомлення їх із Каталогом вибіркових освітніх компонентів для формування індивідуальної освітньої траєкторії. Голова методичної комісії спеціальності оголосила, що вибір дисциплін здобувачами освіти в Університеті регламентований Положенням про порядок реалізації здобувачами вищої освіти права на вільний вибір навчальних дисциплін. Каталог вибіркових дисциплін ОПП «Менеджмент» та їх анотації розміщений на сайті Університету.

Детальніше: Формування індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів вищої освіти ОПП «Менеджмент»

Знімок екрана 2025 03 13 140539

13–14 березня 2025 року доцент кафедри менеджменту і бізнес-адміністрування Мирослава Вовк взяла участь у 19-й міжнародній конференції «Дослідження в галузі дистанційної освіти та електронного навчання 2025: розширення можливостей та підтримка змін» (Research In Distance Education Conference 2025: Empowering and Sustaining Change, University of London).

Це щорічна віртуальна та очна конференція CODE, що проходить протягом двох днів у Лондонському університеті, і зосереджується на дослідженнях та наукових практиках в онлайн, дистанційній, змішаній та гібридній вищій освіті. Метою конференції було забезпечити платформу для наукової, дослідницької та практичної взаємодії, демонструючи різноманітні практики та інновації в освіті. Як зазначалося у процесі роботи конференції, онлайн, змішане, гібридне та цифрове навчання міцно увійшли в основну практику вищої освіти. Зі зростанням цифровізації, як ніколи, важливим є забезпечення взаємозв’язку між процесом викладання, навчальними програмами та потребами студентів.

Детальніше: Участь у 19-й міжнародній конференції «Дослідження в галузі дистанційної освіти та електронного...