EN   UA

fvm

ФАКУЛЬТЕТ  ВЕТЕРИНАРНОЇ  МЕДИЦИНИ

Декан, доцент, кандидат ветеринарних наук   Стронський Юрій Степанович

Заступники декана:
доцент, кандидат ветеринарних наук Леньо Юрій Михайлович
доцент, кандидат ветеринарних наук Максимович Ігор Андрійович

асистент Гащук Євген Степанович

 

joomla шаблоны
Качественное создание сайтов в Санкт-Петербурге.
dle-joomla.ru

Дистанційна форма навчання у закладах вищої освіти стала своєрідною перевіркою: чи зможуть викладачі швидко та ефективно організовувати навчальний процес в умовах карантину, комунікувати зі студентами залучаючи для цього сучасні освітні онлайн-платформи.

«На мою думку, основою ефективного навчання є комунікація науково-педагогічних працівників із студентами, комплексний виклад навчального матерiалу, не зважаючи на труднощі, які можуть бути в умовах каранантину», Володимир Лемішевський.

З метою ефективної організації освітнього процесу кафедра нормальної та патологічної морології і судової ветеринарії ЛНУВМБ імені С.З. Ґжицького з перших днів запровадження карантину здійснює дистанційну форму навчання майбутніх лікарів ветеринарної медицини згідно  з робочою програмою та навчальним планом, використовуючи всі доступні інформаційні та хмарні технології.

Навчання магістрів 4 курсу 6, 7, 9 п/г факультету ветеринарної медицини здійснюється із використанням онлайн-платформи G-Suite for Education – Google Classroom. Це доволі проста і зручна платформа, яка дає можливість викладачеві створювати, впорядковувати матеріали для лекційних та лабораторних занять. У тому числі складати інтерактивні тести, оцінювати виконані завдання, а студентам коментувати матеріали, ставити запитання і просто спілкуватися з науково-педагогічними працівниками онлайн.

Карантин – це не канікули для студентів, це, насамперед, навчання та робота, можливість для саморозвитку.

Дистанційна форма навчання ­- це не лише виклад нового матеріалу, а також спілкування і зворотній зв'язок із студентами. Тому ми вирішили запитати безпосередньо в студентів, чи подобається їм дистанційна форма навчання і з якими труднощами, можливо, вони зіштовхнулися під час роботи.

На питання: “Як швидко Ви підлаштувалися до дистанційної форми навчання та чи були, можливо, якісь труднощі на цьому етапі?”

Більшість студентів відповідає:

– Швидко та доволі легко. Студенти - це сучасні та освідчені люди, яким зручно працювати та комунікувати з викладачами за допомогою смартфона. А завдяки онлайн платформі для навчання Google Classroom робити це стало швидко та легко. Лекційні та лабораторні заняття вже четвертий тиждень проводяться за звичайним розкладом. Все відбувається як і раніше, змінилася лише форма навчання - тепер заняття проводяться  онлайн.

Єлизавета Саричева (студентка 4 курсу 6 п/г)

«Мій ранок розпочинається із чашки кави та навчання онлайн. Випивши кави, я сідаю вивчати новий матеріал, який необхідно опрацювати. Вибравши нову тему, я уважно вивчаю матеріал, а в конспекті занотовую  лише найважливіше. В альбомі замальовую мікропрепарати, які представлені для огляду. Також користуюсь фотоархівом з макропрепаратами для кращого засвоєння матеріалу. Завершивши вивчення теми, я проходжу тести, щоб перевірити свої знання та отримати гарну оцінку».

 

Мирослава Марченко (студентка 4 курсу 9 п/г)

«Здобуті знання за дистанційною формою навчання, а також вивчені теми з курсу патологічна морфологія та розтин беспосередньо на кафедрі, дають можливість застосувати знання під час секції у клініці» екція кішки з нирковою недостатністю).

Анастасія Кондратюк (студентка 4 курсу 6 п/г)

«Дистанційне навчання - це поєднання свого роду приємного з корисним. Найбільшим плюсом такої форми навчання є те, що можна бути присутнім на віртуальних заняттях у зручній і теплій піжамі, відволікаючись лише на те, щоб заварити собі чаю. Одним словом, максимально комфортні умови для вивчення нового матеріалу з курсу «Патологічна морфологія та розтин»»

Кирил Барна (студент 7 п\г)

«Патоморфологія та розтин це досить складний та важкий предмет, як на мене. Зізнаюсь чесно – дається важко, як під час  навчання на кафедр,і так і онлайн. Люблю більше вправлятися зі скальпелем та голкою в руках, проте, всі теми я обовязково вивчу й складу тести, обіцяю, Володимире Михайловичу».

Михайло Харина (студент 6 п\г)

«Навчатися в Google Classroom доволі зручно. Завжди приходять сповіщення на смартфон, а також є відповідні записи в календарі, що слід вивчити та коли «здати» тему. Сто відсотків не забудеш ! В кожній новій темі матеріал чітко систематизований. Є все необхідне для начання, короткий конспект лекції, макро- та мікропрепарати за темою».

Використання дистанційної форми навчання дозволяє студентам зберегти звичний темп роботи, вивчати теоретичну та практичну частину викладеного матеріалу. А також перевірити свої знання, складаючи тести, відповідаючи на ситуаційні питання та спілкуючись з викладачем.

Студенти задоволені такою роботою, тому що доступ до платформи Google Classroom здійснюється, як за допомогою веб-браузера, так і мобільного додатка для смартфона, який завжди під рукою.

На кафедрі є всі необхідні засоби для навчання, унаочнення – світлини макропрепаратів біологічних тканин за незаразних, бактеріальних та вірусних захворювань. У лабораторії патоморфологічних досліджень можна зробити якісні світлини гістологічних мікропрепаратів, для поглибленого та кращого засвоєння матеріалу.

Володимир Лемішевський, старший викладач кафедри, к.вет.н.

Современный женский журнал.
Платные премиум shablony-dle.ru/
dle-joomla.ru